reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jano Richter

Jano Richter

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  389x

nedávno som si s prekvapením uvedomil: Som vpodstate Upratovač/ka - snažím sa vykydať bordel, a to hneď v niekoľkých oblastiach zároveň. Ak mi s tým hilfnete, bude šanca že sa nám to aj naozaj podarí. ....... No a keď Dočistíme, tak sa znovu budem môcť stať tým, čím som chcel byť (a čiastkovo aj bol) odjakživa - technikom / konštruktérom / vymýšľačom, programátorom, filmárom / fotografom, fyzikom / matematikom / astronómom, a tak podobne, z každého trochu :) - - - - - - - - - - - - - lórem i psům, dolórez amulet .... skákal pes přes oves ... testujem aká dlhaaaa môže byť táto sekcia Omne .... no comment .... dezoláty všechných krajín spojte sa.. a páľte to hlbokého péčka!!! ... nepokradneš, nezabiješ, pomiluješ bližného svého .... skúška linkovania pomocou html: <a href="http://mnt.sk/">linkword</a> Zoznam autorových rubrík:  FacsimileProtikorupčnéKoronaOrbitalMapyHey, Stupid !Audio VideoDJ JRsamuel vraždaSúkromnéNezaradenéPaddockVoľba šéfa RTVS

reklama

Audio Video

... těch duchůch proklatejch ...

Jano Richter

... těch duchůch proklatejch ...

na pamiatku Miloše Kopeckého .. a na podporu trpiacich depresiami

  • 22. aug 2022
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 17x
  • 0
SHMÚ vraj môžu od leta kvôli financiám uzavrieť

Jano Richter

Politika SHMÚ vraj môžu od leta kvôli financiám uzavrieť

Padol mi včera do oka článok, ktorý o tom píše. Zišlo mi pri tom na um zopár vecí.

  • 12. apr 2022
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 679x
  • 2
Wollen Sie mitsingen? :-)

Jano Richter

Wollen Sie mitsingen? :-)

Počas uplynulého roku som sa do symfonickej hudby, ktorej fandím už odmalička, započúval o čosi výdatnejšie než predtým. Predovšetkým do tej od Viedenských filharmonikov ...

  • 1. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 79x
  • 0
Zem spieva treba zastaviť

Jano Richter

Zem spieva treba zastaviť

Vyzývam týmto našu verejnoprávnu televíziu, aby zastavila práce na 2.ročníku projektu Zem spieva. V článku prinášam niekoľko argumentov a otázok.

  • 20. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 316x
  • 1
rázcestník ZS

Jano Richter

rázcestník ZS

pomocný článok - zoznam vecí ktoré som publikoval k téme Zem spieva, či už na tomto Smeblogu, alebo inde. bude priebežne dopĺňaný.

  • 16. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Liiis-to-ček zbre-zy ... pre Zemspieva/RTVS

Jano Richter

Liiis-to-ček zbre-zy ... pre Zemspieva/RTVS

Tejto noci (z 11. na 12. októbra), krátko po prečítaní jednoho novinového článku, som napísal a poslal mail našej televízii,

  • 12. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 117x
  • 0
Zaspieva zem?

Jano Richter

Zaspieva zem?

Zatiaľ to bude len veľmi stručný článok - len taká zarážka, knižná záložka, reminder pre mňa samotného, že sa chcem k téme vážnejšie vyjadriť .....

  • 10. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Televyžírky, diel nultý

Jano Richter

Televyžírky, diel nultý

Starší si teraz spomenú na úvodnú zvučku jednej dávnejšej relácie pre mladých, takej pátračskej. Začínala sa slovami:

  • 8. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ja sa nehrám, šak on čarujéé (letecké video)

Jano Richter

Ja sa nehrám, šak on čarujéé (letecké video)

Pri pozeraní niektorých filmov či videí sa v človeku miešajú dva veľmi protichodné dojmy. Na jednej strane pocit dokonalosti a nádhery, na druhej však otázka, ktorá vyvstane hneď vzápätí: Dokážem vôbec vytvoriť niečo, čo by bolo aspoň z polovice tak dobré, ako toto? Otázka dosť existenciálna, keď sa človek hotuje vstúpiť na pôdu videotvorby, hm. Vy sa ňou však trápiť nemusíte a tento krátky filmík si, jednoducho, vychutnajte :-)

  • 23. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 965x
  • 3
A Shiny Postcard from the Stormchaser's Road to Southend

Jano Richter

A Shiny Postcard from the Stormchaser's Road to Southend

alias Vimeo 2.4 - slnečné, daždivé a dve búrkové videá. Zároveň obrazový materiál pre nasledujúci článok - o počasí - čítanie na dlhé letné večery :-)

  • 10. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 127x
  • 2
reklama
Rozlúčka so zimou (Vimeo-02)

Jano Richter

Rozlúčka so zimou (Vimeo-02)

Zima je, zima je, zima je v lese, zima je na poli, na Štrbském plese ... ... a dokonca aj na Vimeu, a poriadna. Ak vám už začalo byť posledné týždne príliš horúco, poďte sa trochu schladiť. (pravdu povediac, zmrzlákom ako ja 30°C vôbec nevadí, ale zdá sa mi, že väčšina to vníma trochu inak). U mňa tento video-cooling fungoval celkom spoľahlivo - pri vyberaní materiálu pre tento článok som bol po nejakej chvíli natoľko dezorientovaný, až som začal mať dojem, že je práve január. A dokonca som pri tom aj mierne prechladol! Fakt. ...smrrrrk :-)

  • 6. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Vimeo-chuťovky (trochu iný prime-time)

Jano Richter

Vimeo-chuťovky (trochu iný prime-time)

Aj dnes, tak ako každý večer, bude o nás, divákov, súťažiť tisíc a jeden televízny kanál. Niektorí však odoláme, a pustíme si ... Vimeo.

  • 22. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Ako na HD-Vimeo?

Jano Richter

Ako na HD-Vimeo?

V nasledujúcich týždňoch sa na mojom blogu objaví niekoľko článkov so zaujímavými videami zo serveru Vimeo. Aby som nerušil ich atmosféru príliš technickými rečami, dávam inštruktáž, ako ich používať, do zvláštneho článku.

  • 22. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Akým videom zaujať milión divákov?

Jano Richter

Akým videom zaujať milión divákov?

Na rozdiel od dnešného ranného článku, v ktorom som zhromaždil takmer stovku zaujímavých videí, ktoré už o deň-dva nebudú dostupné, tento bude mať len jedného hrdinu. Ešte kým si ho otvoríte, skúste si tipnúť, akého žánru by mohlo byť toto konkrétne miliónové video. Hm? Budú do zvieratká, alebo nejaká smiešna príhoda z domácej kamery, prípadne niečo pikantné, či radšej zbierka ťažkých havárií, známa pesnička, alebo ... žeby niečo úplne iné?

  • 27. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 533x
  • 7
Tak nám zabili Stage6, pani Müllerová (100x video)

Jano Richter

Tak nám zabili Stage6, pani Müllerová (100x video)

Tú parafrázu z románu o Švejkovi som asi trochu domotal, ale fakt, že jeden zo zaujímavých videoserverov práve ide zomrieť, je bohužiaľ pravdivý. Škoda.

  • 26. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Krása(?) na tv.obrazovke

Jano Richter

Krása(?) na tv.obrazovke

Mohol by som ctených čitateľov požiadať o konzultáciu? Pred chvíľou sa na TV Angelika začal ďalší diel filmu o Markíze (hm, alebo naopak) a mne znova padol to oka ten nádherný(?) obraz. Tak by som vás chcel poprosiť ...

  • 28. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 559x
  • 5
Slyšte, co říká rádio!

Jano Richter

Slyšte, co říká rádio!

Úryvkom z textu jednej skladby Václava Neckáře si vás dovoľujem pozvať k počúvaniu niekoľkých zaujímavých rozhlasových programov.

  • 7. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 056x
  • 0
Pred kamerou Bratislava, za kamerou ...

Jano Richter

Pred kamerou Bratislava, za kamerou ...

Niekoľko videí o Bratislave, nájdených na internete, s mojimi drobnými doplnkami.

  • 20. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Dnešné výročia v obrazoch

Jano Richter

Dnešné výročia v obrazoch

alebo 9/11 + 912 = 11.3.

  • 11. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Téda-iné hudobné videá

Jano Richter

Téda-iné hudobné videá

Pri niektorých videoklipoch si človek chtiac-nechtiac musí povedať Tý-vole!, a to aj napriek tomu, že vznikli len v malom štúdiu či dokonca u amatéra na kolene.

  • 10. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu