reklama

pánovi AB a ...

Dostal som tento víkend upozornenie od istého pána, že zajtra - v pondelok - sa vydá na políciu, a že aj začne 'na všetkých možných blogoch' šíriť propagandu proti mne - 'ako som ho škaredo oblafol' ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

... tak teda reagujem, ešte pred jeho hlavným úderom.

(čo sa týka jeho krycieho mena, písmenká a mená ako XY, pán Novák, Jožko Mrkvička a pod. sú už trochu ošúchané, takže tentokrát dajme trochu iné, trebárs AB ...)
(poznámka druhá - 'organizačná': tento článok NEpojednáva o Televíznych témach (tých ktoré som pred pár dňami načal), spomína ich Iba Okrajovo, kdesi v záverečných pasážach. koniec poznámok)

k meritu:
Voči pánovi AB som sa mal dopustiť ohyzdného skutku - pripraviť ho o nemenovanú dvojcifernú(v eurách) sumu, tým že som ju od neho prijal, a potom vyše roka nesplnil, čo som splnil mať.
Podľa jeho pohľadu to bol už od samého začiatku úmyselný plánovaný podvod - tj. že prísľub som sa vraj ani nikdy splniť nechystal .....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

pánovi AB by som odporučil takéto:

Skúste sa poobzerať po svojom širšom okolí (preosejte hlavou aspoň jednu-dve stovky ľudí - príbuzných, známych, kolegov, susedov a pod.), že či medzi nimi nenájdete zopár takých, ktorí majú prechodný alebo trvalý pobyt v pekle - napríklad rakovinu, depresiu, leukémiu, (doplňte si ďalšie polosmrtné diagnózy), prípadne boli obeťou nejakého trestného činu - jednoducho ľudí, ktorí 'si vychutnávajú' nejakú 'radosť prevelikú' .. hmm.. či skôr ranu morovú.

A dotyčných (jedného..dvoch..troch..?) sa opýtať, ako im idú veci. Napríklad, ako sa im darí dodržiavať svoje povinnosti - rôzne platenia kadečoho, termíny všeličoho, staranie sa o niekoho, a tak podobne. Že či to dávajú vpohode, ľavou zadnou, s rezervou resp. nanajvýš drobnými spozdeniami, alebo naopak, či u niektorých tých vecí majú vážny problém.

Možno bude prekvapený tým, čo mu povedia (keďže to budú jeho známi, tak im snáď aj uverí, na rozdiel odo mňa, cudzieho). Niekedy aj to, čo sa zdá len ako drobnosť - "to mu predsa môže zabrať nanajvýš pár minút a hotovo!'"- sa za hentakých okolností kľudne môže natiahnuť aj na mesiace, možno roky. Človek to síce drží v hlave (resp. pravidelne si na to spomína), možno sa aj raz za čas naozaj dostáva k podniknutiu nejakého reálneho kroku v danej veci, ale celkom ľahko sa môže stať, že úplné dokončenie danej veci sa mu ani po dlhšom (z pohľadu 'normálneho' človeka 'nekonečne dlhom') období nepodarí. Nepodarí napriek tomu, že to urobiť chcel a že vyvinul (v rámci svojich výrazne redukovaných možností, ktoré však 'normálny' človek nepochopí) všetku snahu ktorú vyvinúť mohol. Jednoducho, niekedy okolnosti úplnému dokonaniu veci nedoprajú :-/

A to ešte nehovorím o prípadoch najťažších, kedy napríklad človek s depresiou vraj niektoré dni nemusí byť schopný ani toho najzákladnejšieho - zložiť nohy z postele a obuť si papuče (o nejakom jedení, robení / pracovaní a pod. ani nehovoriac!). Ak sa 'pýtači' / 'žiadači' oboria práve na takého, je s ním amen :-(
Môžem byť vlastne ešte rád, že také stavy (úplné bezvládie, dno) ma zasiahli len pár krát v živote, zvyšné stovky/tisícky dní to bolo 'len také veselé kráčanie si okrajom pekla' - pohoda klídek tabáček, všakáno, veď predsa 'bežný človek by to (tie rany morové) zvládol ľavou zadnou, nie jak tie lemry jedny simulantské'.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nuž, dobre, kto pochopiť chcel (resp. bol ochotný), ten už pochopil, kto pochopiť nechce, tomu bude zbytočné vysvetľovať ďalej.
Čo sa 'hmotnej podstaty' dotyčného trablu s pánom AB týka, rest sa pokúsim splniť akonáhle to reálne pôjde; presné časy predpovedať neviem :/

A, aby som nezabudol - mimoriadne silno by som chcel "poďakovať" (!!!) istým pár nemenovaným 'ľuďom', ktorí mi do takéhoto polomŕtveho stavu dopomohli - ktorí mi uštedrili finančnú ranu morovú presne v období, keď začala naplno prepukať tá zdravotná rana morová.
"Milí" šuhajovia moji, tá skúsenosť, ktorú som vďaka tomu získal, 'je skutočne neoceniteľná'. Tie zájazdy prvou triedou až do samotného pekla ...... A napokon aj tieto 'zážitky' s tretími osobami, ktoré si vďaka vašej(drahí moji) úskočnosti a pahltnosti teraz môžu dovoľovať takéto štuchania voči mne ako teraz pán AB.... za to skutočne "ďakujem".
Bolo veľkou/obrovskou chybou, že som vám vtedy pred rokmi pravidelne hilfoval, nielen pri vašich vážnych problémoch, ale niekedy už aj keď vám 'obyčajný soplík vybehol'. Vy ste sa zachovali presne naopak(!). Dosiahol som tým celým akurát tak oslabenie seba samého...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ok, viac o téme pekla niekedy inokedy, nebudem tým presycovať tento článok.
Radšej teraz naspäť k plánu pána AB, že na mňa cez internety pohucká ľudí.

Dosiahne tým akurát to, že sa potešia (naozaj veľmi silno potešia) tí, ktorí sú šmejdami (šmejdami Skutočnými (na rozdiel od mňa) a Veľkými) a ktorí sú nimi už roky rokúce a ktorí svojimi šmejdovaniami už nahrabali státisíce (per osoba) resp. milióny eúr (ak ich berieme ako celok). Šmejdy dokonca až v dvoch rôznych oblastiach - internetovej (ich vytesňovaniu sa venujem už pár rokov), a oblasti televíznej (im som sa začal venovať v týchto týždňoch).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak sa pánu AB podarí úspešne mi zasadiť ranu, oslabiť ma, tak dotyční šmejdovia (internetoví) znovu rozvinú svoj špinavý biznis do plného pôvodného rozmeru (trochu som im ho totiž zúžil), no a televízni, tí si možno ani nevšimnú, že proti nim vôbec niekto začal 'šermovať detskou šabličkou' a vo svojom dojení verejných peňazí (odhadom tak 10tisíc jurášov každý jeden kalendárny deň) budú aj naďalej pokračovať, usmievajúc sa nám do xichtu ... možno že aj nejakú bonbonieru pánu AB pošlú, z vďaky že im pomohol utlmiť človeka, ktorý sa opovážil začať proti nim drzo pindať .......
"Paraaada" , nie ? :-/

Inak, celkom ma "fascinuje" fakt, keď robenie rebélie v nejakom odvetví (rebélie voči šmejdom daného odvetvia, resp. voči vrchnosti daného odvetvia, majúcej bordel vo svojom rajóne na háhu) je ponechané na jedného človeka; dokonca človeka oslabeného. To, že sa tej rebélii nevenujú viacerí.. ani zdraví.. ani tí čo sú hmotne dobre zabezpečení .. a že ani vrchnosť samotná si nechce upratať .., to o čomsi nemilom svedčí ........

Dobre, už ma to unavilo ... pointa snáď povedaná bola, prípadné dodatky v ďalšom.
vďaka

(jak tak pozerám, článok vlastne ani nie je určený priamo konkrétnemu pánovi, ale skôr ľuďom, ktorých chce dotyčný po mne šmariť)

Jano Richter

Jano Richter

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  389x

nedávno som si s prekvapením uvedomil: Som vpodstate Upratovač/ka - snažím sa vykydať bordel, a to hneď v niekoľkých oblastiach zároveň. Ak mi s tým hilfnete, bude šanca že sa nám to aj naozaj podarí. ....... No a keď Dočistíme, tak sa znovu budem môcť stať tým, čím som chcel byť (a čiastkovo aj bol) odjakživa - technikom / konštruktérom / vymýšľačom, programátorom, filmárom / fotografom, fyzikom / matematikom / astronómom, a tak podobne, z každého trochu :) - - - - - - - - - - - - - lórem i psům, dolórez amulet .... skákal pes přes oves ... testujem aká dlhaaaa môže byť táto sekcia Omne .... no comment .... dezoláty všechných krajín spojte sa.. a páľte to hlbokého péčka!!! ... nepokradneš, nezabiješ, pomiluješ bližného svého .... skúška linkovania pomocou html: <a href="http://mnt.sk/">linkword</a> Zoznam autorových rubrík:  FacsimileProtikorupčnéKoronaOrbitalMapyHey, Stupid !Audio VideoDJ JRsamuel vraždaSúkromnéNezaradenéPaddockVoľba šéfa RTVS

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu