reklama

'Čistka'

Trochu som to tu na svojom blogu 'poupratoval' - ponoril pár článkov pod povrch, nech tu nestrašia. Možno ich ešte niekedy vytiahnem, prípadne znovu prerozprávam, uvidíme ...

Písmo: A- | A+

.. momentálne som však vyhovel trendu, ževraj človek nemá zbytočne verejne dávať najavo svoje slabé miesta. Že otvorenosť nebude ocenená, ale naopak, namiesto toho dostaneš pár rán, práve do tých slabých miest.
Okej.
Ale neodpustím si predsalen niečo, odkaz na jeden článok, ktorého pointu by som zhrnul zhruba takto: Kým nejakého takmer-bezvládneho alebo depresívneho človeka úplne odpíšeš , pamätaj, že aj niektorí z nich dokážu podávať úžasné výkony. pravda, stojí ich to ukrutne veľa síl ..
Zatiaľ tolko

Jano Richter

Jano Richter

Bloger 
  • Počet článkov:  128
  •  | 
  • Páči sa:  389x

nedávno som si s prekvapením uvedomil: Som vpodstate Upratovač/ka - snažím sa vykydať bordel, a to hneď v niekoľkých oblastiach zároveň. Ak mi s tým hilfnete, bude šanca že sa nám to aj naozaj podarí. ....... No a keď Dočistíme, tak sa znovu budem môcť stať tým, čím som chcel byť (a čiastkovo aj bol) odjakživa - technikom / konštruktérom / vymýšľačom, programátorom, filmárom / fotografom, fyzikom / matematikom / astronómom, a tak podobne, z každého trochu :) - - - - - - - - - - - - - lórem i psům, dolórez amulet .... skákal pes přes oves ... testujem aká dlhaaaa môže byť táto sekcia Omne .... no comment .... dezoláty všechných krajín spojte sa.. a páľte to hlbokého péčka!!! ... nepokradneš, nezabiješ, pomiluješ bližného svého .... skúška linkovania pomocou html: <a href="http://mnt.sk/">linkword</a> Zoznam autorových rubrík:  FacsimileProtikorupčnéKoronaOrbitalMapyHey, Stupid !Audio VideoDJ JRsamuel vraždaSúkromnéNezaradenéPaddockVoľba šéfa RTVS

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu